Hmotnost: | 8.87 |
Objem: | 79.40 |
Spotřeba p.: | D |
Přilnavost: | C |
Hlučost: | 70 |
Hlučnost typ: | B |
Třída vozu: | C1 |
Směrnice EU: | 2020/740 |
Výrobce: | Dunlop |
Třída: | Osobní |
Sezóna: | Letní |
Šířka: | 215 |
Profil: | 35 |
Ráfek: | 18 |
Cena bez DPH | 2 863,94 Kč |
Cena vč. DPH | 3 465,36 Kč |
Hmotnost: | 8.87 |
Objem: | 79.40 |
Spotřeba p.: | D |
Přilnavost: | C |
Hlučost: | 70 |
Hlučnost typ: | B |
Třída vozu: | C1 |
Směrnice EU: | 2020/740 |
Výrobce: | Dunlop |
Třída: | Osobní |
Sezóna: | Letní |
Šířka: | 215 |
Profil: | 35 |
Ráfek: | 18 |
Dunlop představil novou špičkovou pneu-matiku SP Sport Maxx nabitou nejmoder-nějšími technologiemi. Je určena pro výkonné a tuningové automobily.Základemúspěchu nového pláště je pevné středovéžebro; které zajišťuje příkladnou sta-bilitu ve vysokých rychlostech a přis-pívá i k přesnějšímu řízení. Šípovitý dezén zůstal zachován; dokonce i lopatkyz SP Sport 9000 tady nechybějí; vše je ale nově poskládané. Zcela revoluční je profil pneumatiky; který u Dunlopu nazývají MRT (Multi Radius Tread). SP Sport Maxx má plynulejší zaoblení od středu běhounu k ramenům; takže zajišťu-je rovnoměrné rozložení tlaku po celé styčné ploše. Výsledkem jsou perfektní jízdní vlastnosti hlavně na suchu.Druhoupodstatnou inovaci tvoří směs pneumatikys vysokým podílem siliky (tvoří plných 88%; na saze připadá jen 12). Aby se zachovala nízká hlučnost; má SP Sport Maxx přesazené bloky o nestejné délce; což pomáhá omezit valivý hluk a odstra-nit dunění; které někdy vzniká u širo-kých pneumatik pro sportovní vozy. Novášpičková pneumatika Dunlopu je dokonce natolik tichá; že již dnes splňuje normy; které vstoupí v platnost až v roce 2007.